Vigyázz hol vásárolsz!
2009. december 28.
November vége - december eleje körül rendeltem négy darab MP3 lejátszót a Luxmed nevű cégtől (www.luxmed.hu), amit 1-2 napon belül ki is fizettem nekik átutalással. Sajnos most ott tartunk, hogy bírósághoz kell fordulnom, mert ülnek a pénzemen és nem akarják vissza adni...
A rendelésem után több, mint 3 héttel felhívtam őket, hogy mégis mi a helyzet a rendelésemmel. A következő telefonbeszélgetés zajlott le:
- ööö... jaa.. ma feladjuk!
- rendben, akkor nem kérem, küldjék vissza a pénzem.
- ööö... átadom a kollégám...
Ekkor a kolléga fél órán keresztül ecsetelte a rendelés menetét (amit nem kérdeztem) az én telefonszámlámra. Kérdeztem, hogy mire várok most? Kértem a pénzem visszautalását.
Érdemes tudni, hogy:
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén. Ez azt jelenti, hogy 8 munkanapon belül mindenféle indoklás nélkül elállhatunk a vásárlástól!
(forrás: fogyasztóvédelmi hatóság)
A telefonos alkalmazott viszont hosszasan vitatkozott(!!) velem, hogy ez nem lehetséges, indokoljam meg mért akarom visszaváltani és hogy ő jól ismeri a törvényt, ilyet nem lehet. (a Luxmed üzletszabályzatában viszont szintén ott van a 8 napos visszaváltás...)
Aztán amikor látta, hogy nem hagyom magam, felajánlotta, hogy kifizeti a postaköltséget, tehát ingyen kiszállítják a rendelésem. Ebbe belementem, hiszen gondoltam ez már valami pozitív hozzáállás. Mondta, hogy aznap feladják, másnap megkapom a csomagot.
Később felhívott, hogy a főnök nem ment bele az ingyenes kiszállításba, és visszaküldik a pénzem... Azóta is "küldik"...
Kedves olvasó! Ezúton kérlek, hogy segíts megosztani ezt a történetet az alábbi közösségi oldalakon. Úgy gondolom, hogy ez talán segít, hogy más ne jusson abba a helyzetbe, ahol most én vagyok.
Köszönöm